• Home
  • Magazine
  • Select
  • jordan release dates
  • sneaker release dates
  • categories
    • LeBron 12
    • Air Jordan XX9
    • kd 7
    • Roshe Run
    • Jordans
    • Kobe 9
    • Adidas
    • Just Released
    • Upcoming
  • air jordan history
  • nike sb archive

Sneaker Pimps Philly 2011 – Event Recap

October 20, 2011 BY / 0

0.00 / 5 (NO VOTES YET)
RATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOE
Loading...Loading...

The Sneaker Pimps traveling tour continued this past weekend, stopping at one of the most historic cities in the entire nation. Philadelphia was home to this latest Sneaker Pimps event, which featured a live performance by Kendrick Lamar, the latest signee of Dr. Dre’s Aftermath Entertainment label. Aside from the live music, Sneaker Pimps Philly featured a number of sneaker vendors and showcases for buy/sell/trade purposes. Where will Sneaker Pimps stop next? Check out the event recap below to get a feel for the event and let us know if you’d consider coming to one of these events!

Filed under: Events

Tags:

Previous Page12345
29 comments
Jay Kroon
Jay Kroon

Event was good as a vendor, a lot of opportunity. BUT, sucked as a sneaker event. 87% of people in there were only there to see kendrick lamar.

BIG J
BIG J

shit looked retarded glad i missed it ...... ...... ...... sneaker events should be about vendors trading and selling sneakes and gear not some lamb rap concert if i wanted to eatch a beat show i go do that oooooo well maybe one day we might get a sneakercon type event that would be what im feeling ......

@Koach_CartER
@Koach_CartER

i see pics of people but were the kicks this is a sneaker site i wanted to some heat

airmax88
airmax88

What happened to the picks of what people r wearing on there feet I can care less about the rest who wants to c nobodys posing for pics???

YaY
YaY

cool event tho, couple of hot kicks and hot chicks

iamtheavalanche
iamtheavalanche

Sneakerpimps philly was lame. Wasn't what I thought it would be its just a traveling concert with oh yea sneakers there also. A big excuse for people to dress in their best kicks and freshest gear and strut around. I saw the guy wearing the movie props on his feet. They were sold for a good cause I'm not arguing that but that is the pinnacle of hype. Should have more vendors and make it more like a dunkexchange or sneakercon.

bp1
bp1

yea I agree with you. Im glad I didnt go. Id prefer a dunxchange type event. I dont care much to see any of those artists featured

yarrabooboo
yarrabooboo

Shiiit,look at the girl's booty on tla last pic,page 3! I fall in love!

Dink
Dink

Turns out the LeBron 9 is cool now huh? This guy Wale was seen wearing the Cannons. Does that mean ya'll are allowed to be seen in these now? And they are no longer "ugly"?

YaY
YaY

nah my dude, Lebron 9s are still wack to me

J.Co55
J.Co55

Wearing Nike Mags in public feels embarrassing. i guess coz they're not really sneakers, more like movie props. Maybe if they had power laces it'd be all right. But it is a way of telling ppl you have a lot of money to spend on accessories though. I guess thats why ppl buy Ferraris. Looked like a fun event though!

FeelFreeToHateOnMe
FeelFreeToHateOnMe

I kinda agree... I would rock em as part of a Marty McFly costume with the auto dry jacket, blue jeans and snapback... I'd win any costume contest!

YaY
YaY

yeah, i guess youre right about that..attention seeker shoe

bro
bro

Yeah I was there that guy looked like a huge douche

Zzz
Zzz

I'm that douche stop hating the purpose of the wearing the shoe was to show love. And people rocking yeezy and other limited shit so what's the difference. If cudi or ye came in the wearing them y'all wouldn't say shit. Chill it's just a shoe I own 2. I work hard have. 3 degrees so I can afford it. Fall back.

Delk
Delk

will this shit ever make it to the chi

MaxAir25
MaxAir25

yes it did on sept 23. SN wtf

MaxAir25
MaxAir25

If was in Chicago on Sept 23rd didnt u hear of the Blackstar concert with Sneaker Pimps at House of Blues? I didnt think so because they did such a bad job of putting on the event....advertising/info etc and Im in Milwaukee

DaSneaks
DaSneaks

You didnt miss much. It was pretty weak.

Jean Alvarado
Jean Alvarado

SneakerPimps was cheeks!!! The best part was KDot's performance.

MrBob
MrBob

those pusheads are mad fake--look like air force ones. Mine are from flight club -- can believe philly representing fakes!

Jshawn G.
Jshawn G.

I'm pretty sure that vendor knows a bit about his kicks...So just because you overpaid for yours at FlightClub, and think you know a little something about sneakers don't falsely call someone out, and an entire city... That makes you lame

TooPercent45
TooPercent45

The Larry Johnson Converse. OMG those bring back memories of fifth grade. This was way better shoes than the last Sneaker Pimps event.

K
K

Damn! girl on the last page is badd!



Top Categories

  • Just Released
  • Nike Air Max
  • Nike Air Force 1s
  • Nike SB
  • Dunk
  • Air Jordans
  • Basketball
  • LeBron
  • Adidas
  • Running
  • Collaboration
  • Nike Retro
  • Upcoming Sneakers
  • Skate
  • eBay
  • Lifestyle Sneakers

Archives

Sneaker News Newsletter

Related posts

Sneaker Pimps x Nike Hyperposite “Statue of Liberty” by John Kim 1 Comments

Sneaker Pimps NYC 2011 – Event Recap by Aaron Hope 0 Comments

Sneaker Pimps NYC 2011 – Event Reminder by John Kim 0 Comments

Sneaker Pimps NYC 2011 by John Kim 2 Comments

Sneaker Pimps DC 2011 – Event Recap by John Kim 0 Comments