Nike Zoom KD IV ‘Nerf’ – Release Date

November 25th, 2011 by | 31 comments


nike zoom kd iv nerf gallery 13 Nike Zoom KD IV Nerf   Release Date

Go long! Well, not too long. According to Kevin Durant himself, the Nike Zoom KD IV ‘Nerf’ is scheduled for an official release on December 17th, 2011, one week before the Christmas Holiday weekend. The ‘Nerf’ colorway is undoubtedly the most colorful of the entire Zoom KD history, but is it the best KD of all time? It certainly has garnered the most attention thanks to the dope packaging, high-energy colorway, and general holy-crap-that’s-awesome concept. Sneaker News provided you detailed shots of the Zoom KD IV ‘Nerf’ not long ago, so be sure to take a look again if you need a thorough look, and let us know in the comments how badly you want these!

Nike Zoom KD IV ‘Nerf’
12/17/11

nike zoom kd iv nerf release date Nike Zoom KD IV Nerf   Release Date

nike zoom kd iv nerf gallery 11 Nike Zoom KD IV Nerf   Release Date

nike zoom kd iv nerf gallery 23 Nike Zoom KD IV Nerf   Release Date

nike zoom kd iv nerf gallery 7 Nike Zoom KD IV Nerf   Release Date

Filed under: Kevin Durant, Upcoming Sneakers // Tags:





31 comments
Pacman24
Pacman24

are these getting released online ?

K
K

Ugly

TheOne
TheOne

How muuuccchhhhhh.????

@DA_CLEAR_SOLE
@DA_CLEAR_SOLE

DIGGIN DA #TONGUE WORK...VERY CLEAN,,,#NERFPIMPIN

Julian Scott
Julian Scott

happy birth day me one gift on my list lol

George
George

nah, these will be hypebeast

nychalla
nychalla

these are $95 beans...ya'll acting like ya'll gonna have to pay Jordans/Lebron/Foamposite money. these are a definite try to cop if they are going to be on NDC, and not an exclusive niketown in random city release like the EA x KD3 jaws.... and if you know how to shop for t-shirts, you can get shit that will have colors to rock with this...regular button ups are a different story...but then again, i dont plan to rock these(if they are procured) until it starts to warm up outside....

BJ24
BJ24

These are sick, glad they release when there is a whole bunch of other heat dropping which makes them a little easier to get.

Keith
Keith

I want this badly but I'm living in HK! Don't know how to get one yet!

A_Mac_Long
A_Mac_Long

i might skip the cannons for these

Marcus
Marcus

cool concept, but idk how a grown man would rock these joints.. plus nike will try to raise the price atleast 30-40 bucks i bet from kd3 since they through in a foam ball and a plastic hoop....

ima757boy
ima757boy

...will they drop in KIDS sizes? My son wants a pair.

Bucnasty
Bucnasty

Before I run out and get these, I want to see the weather man color way.

TCL
TCL

These are dope but going 2 be hard 2 pull off a real good outfit for these

mag
mag

Not a big fan of KD's shoes, but I would definitely cop if Concords weren't coming out a week before.

Guest.
Guest.

These are cool, but I just don't see them working there way into my holiday shopping list. Plus, I don't know what I would wear them with except jeans and a plain tee.

SBS'RUNNER UP
SBS'RUNNER UP

These are so sexy. I'll have my pair and so will my team!!! Its not all about Jordan and foams!! Open your eyes to a classic and a heavyweight in the series!

roboCOP
roboCOP

shit what kinda nigga wanna be rockin some elementary ass nerk shit on his feet, NO COP

ProtectUrRacks
ProtectUrRacks

There's stock photos floating around now, you will be disappointed from the photo.

fag
fag

they come out a week after fag, total fag, fag

ANON.
ANON.

MAYBE use them on the court because you know, it's a basketball shoe...

iluvshoes
iluvshoes

the same way you need to take your ass back to elementary and learn how to spell correctly... smh instead of making fun of the guy you made an ass out of yourself... and those kicks are dope

MR. SUPACOP
MR. SUPACOP

These kicks is so not dope, if you wear these then you instagay, you dig?

kha_boogie
kha_boogie

lmao tf is an instagay lls like a pokemon or sumshit

Back to Top ↑


  • Top Categories

    • Just Released
    • Nike Air Max
    • Nike Air Force 1s
    • Nike SB
    • Dunk
    • Air Jordans
    • Basketball
    • LeBron
    • Adidas
    • Running
    • Collaboration
    • Nike Retro
    • Upcoming Sneakers
    • Skate
    • eBay
    • Lifestyle Sneakers
  • Featured Content


  • Archives

  • SN Weekly Email Newsletter






  • Ads

    Jordans Daily
    ebay
    nitrolicious
    Sneaker News Advertise

>>>>