Sneaker News Blogs: Best of WDYWT – 1/24 – 1/30

January 30th, 2012 by | 41 comments


best of wdywt 1 30 12 9 Sneaker News Blogs: Best of WDYWT   1/24   1/30

Nike Dunk Low co.jp ‘Ultraman’ – Tony Diamonds – CA

best of wdywt 1 30 12 6 Sneaker News Blogs: Best of WDYWT   1/24   1/30

Air Jordan XX1 ‘Red Suede’ – ??? – ???

best of wdywt 1 30 12 10 Sneaker News Blogs: Best of WDYWT   1/24   1/30

Air Jordan 2012 ‘Wolf Grey’ – Jon Hundreds – Los Angeles, CA

best of wdywt 1 30 12 15 Sneaker News Blogs: Best of WDYWT   1/24   1/30

Nike LeBron 9 Low ‘Easter’ – Kobe – New York, NY

best of wdywt 1 30 12 20 Sneaker News Blogs: Best of WDYWT   1/24   1/30

Nike Zoom LeBron IV – Rick – TX

Filed under: Adidas, Air Jordans, Collaboration, Dunk, Kobe, LeBron, Nike Air Force 1s, Nike SB // Tags: ,





41 comments
Ugly Mike
Ugly Mike

Even my Jeremy Scott Pink Bear is not under the best WDYWT.... Those admins are blind or what

JMilionair
JMilionair

I was gonna give it to the '94 Bred 1's but had to give it to the Cement IV's...this time

@NikeSigns
@NikeSigns

It's a tough choice between the bred ones and the Lebron fours for me.

Meek04
Meek04

and just for the record, homie's tiff's(pair on the right, 1st page) are truly fake.. Look at the tongue comparison.. Come On SSSSOOONNNNN!!!! smh.....

phatmac81
phatmac81

THOSE LEBRON MIAMI NIGHT ARE STILL FIRE!

Swill
Swill

99' Cement IV's are coldblooded ....Feb 18th release...Immediate sell Out!

Bright
Bright

My bespoke's are a problem.

yeahmox
yeahmox

Filipino heat! '94 bred 1s! panalo! represent

No Name
No Name

I think the Tiffs are fake. Look at how flat the croc print is. No hate,just saying..

BOGART
BOGART

Foshizzles goes hard, those af1 were the boss pic tho

J.Rob
J.Rob

Posted my 99' cement 4's the other week.....Got no play at all. Smh

Dave-O
Dave-O

Bred 94 retro I's got my vote. I wish my 94's were that crispy!!!! Javier's 99 IV's were a close 2nd tho!

ShoeGameDumb
ShoeGameDumb

I'm honestly shocked neither of my Doernbechers made it on. Proud to represent 3rd Coast again on here though. #Respect

PMJC88
PMJC88

'94 BRED 1'S. I WANT A PAIR (COLLECTION STATUS) I HAVE THE '01'S THAT I WEAR.

Jack
Jack

The lebron low with the Adidas sock.......SWAG!

ryan
ryan

Tiffany Sb's!!

FOAM LOVER
FOAM LOVER

The dunk high luckys woulda been good if the pic wasn't in the bathroom stall

@gx5
@gx5

Not an impressive week, imo.

John K.
John K.

'99 White/Cement 4s pop up almost every week. We try not to post it twice in a row. Trust me - it wasn't overlooked.

Marcus Jordan
Marcus Jordan

It's cause they're on this "Javier" guys nuts .... A bunch of school girls tryna fuck the teacher! ... They even call him "teach" .... Which is as gay as a man callin Lebron James "Bron Bron" .... Buy hey, if y'all like suckin dick over shoes that y'all will NEVER have ... So be it!

paka
paka

i know what you mean. posted my air max OG 1987. nothing too. oh well......

John K.
John K.

...but they're Doernbechers. Nothing special about 'em, really.

donadamsky
donadamsky

3rd coast? is that the gulf coast? just wondering...

javier_tx_teacher
javier_tx_teacher

thats where my vote went...i dont remember seeing those on here ever....i have 01s also, but the 94s def a classic for the collection

donadamsky
donadamsky

it is losers like you that have completely ruined that word

donadamsky
donadamsky

tiffs look too dope w/ white laces

ito
ito

It's where did you wear today not where did you wear your kicks to lol

donadamsky
donadamsky

you dont find supreme dunk highs, tiffs, lucky's, 99 cements or especiallyTWO pairs of 94 ones impressive? i dont know what kind of sneakers you like...

John K.
John K.

Did you 'wear' them, or did you 'post' them? I didn't miss those OG AM1s. In fact, i was staring at that pic for a good five minutes.

J.Rob
J.Rob

Hate? lol Try again

ShoeGameDumb
ShoeGameDumb

But something's special about those first two wack ass shoes you selected right? That's one of the most ridiculous statements I've seen in quite some time. Not the best thing ever but heads and shoulders above some of that crap up there

DJ YD
DJ YD

I feel you, people be so picky like a lil valley girl.

ito
ito

what*

Jay-EL
Jay-EL

Mad respect to those who actually wear their kicks OUTSIDE, and not just around the house.

Back to Top ↑


  • Top Categories

    • Just Released
    • Nike Air Max
    • Nike Air Force 1s
    • Nike SB
    • Dunk
    • Air Jordans
    • Basketball
    • LeBron
    • Adidas
    • Running
    • Collaboration
    • Nike Retro
    • Upcoming Sneakers
    • Skate
    • eBay
    • Lifestyle Sneakers
  • Featured Content


  • Archives

  • SN Weekly Email Newsletter






  • Ads

    Jordans Daily
    ebay
    nitrolicious
    Sneaker News Advertise

>>>>>>>>