• Home
  • Magazine
  • FEATURED
  • jordan release dates
  • sneaker release dates
  • categories
    • LeBron 12
    • Air Jordan XX9
    • kd 7
    • Roshe Run
    • Jordans
    • Kobe 9
    • Adidas
    • Just Released
    • Upcoming
  • air jordan history
  • nike sb archive

Nike LeBron 9 Championship Pack

August 9, 2012 BY / 39

RATE THIS
0.00 / 5 (NO VOTES YET)
RATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THIS
Loading...Loading...

If you think the Nike LeBron signature line has ‘peaked’ in popularity and demand, think again. Winning a Championship is a true ticket to the ‘next level’ of status, and while the LeBron releases of the last few years have been outstanding at the very least, get ready for Nike and its team of special-edition experts to up the ante. Kicking things off for the ‘new era’ of LeBron sneakers is the Nike LeBron 9 Championship Pack – a massive two-set release featuring the Nike LeBron 9 ‘MVP‘ and the Red/Black colorway of the Nike LeBron 9 Elite ‘Championship’ (a PE that LeBron wore for Game 1 of the 2012 NBA Finals). This two-Pack set of LeBrons is set to release in very limited quantities Saturday, August 11th in a unique double-wide box with ‘Earned, not Given’ printed below the LJ logo. These will be available at select Nike Basketball retailers in North America and in China (not just in Miami as previously reported), so enjoy this gallery of images below and let us know which of the two versions are better, and fill us in with your opinions on just how much more popular LeBrons will be now that he’s a confirmed Champion.


 eBay Marketplace Logo "Air Jordan X OVO"
view all 5064 items on ebay
disclaimer

Loading...

Filed under: LeBron Upcoming Sneakers

Tags:

39 comments
WSarvis43
WSarvis43

Two House of Hoops in my area... neither have a clue about this pack. I'm screwed.

igotjsfordays
igotjsfordays

omg those elites are fire!!!!  Id let lil b fuck my bitch for those EASYYY

Blurrygravee
Blurrygravee

I'm hearing like $500 for the pack. I don't see myself payin that much for a pack that I only like one shoe

mikey tommy
mikey tommy

Scrap the mvp's and GR the Elites!! I smell resellers getting moist in the pants.

Kardi
Kardi

If somebody will cop them in 13 US i want them !!! just hit my inbox.

BlackAndBent
BlackAndBent

Make these a General Release and THEN see how many want them. lol. You can tell when Nike dont have any faith in a particular shoe when they sell "in very limited quantities"... Air max 90 Infrared, GR, sells every time, all day long. REAL sneakerhead shoe. These releases are just 'fluff'... marketing cons to suck in un-intelligent youth. 

Josiah
Josiah

Those Elites are the only reason anyone likes this pack! They are the Best LeBron 9s NO QUESTION!!!

ixscarface v2
ixscarface v2

In 20 years, the LeBron 9’s will be like the Jordan 11s. Imo

Thigh_pillowz
Thigh_pillowz

I wish JB quality was this good. i hope they release online.

 

Air Steve
Air Steve

How mad are the people that got those customs finals, those are the only one I want any way so pray the pack is only for miami but if not these kick the gold moments ass

sabegotti
sabegotti

The only person that can afford this pack is Lebron

OoWee_B
OoWee_B

Omg!! I want them Elites bad!! i hope them get a seperate release cause them are Hella Sick!

Blurrygravee
Blurrygravee

The colorway for the Elites go dumb! This pack is probably gonna be mad expensive though

OzzyLiu
OzzyLiu

will these release on nike.com

'??

 

'

AljosaCikojevic
AljosaCikojevic

i actually lik the regular lebron better den the elites 

DreamChaser
DreamChaser

ugh damn never thought they would release those elites. They shit on every other colorway. Hope i can get my hands on a pair

Da_Real_Big_Infinite
Da_Real_Big_Infinite

Dis pack is like 425.00. Dat sum buuuuuuulllllshiiiiit.... and I only like da elites anyway

NuCityBoi10
NuCityBoi10

i need to know, where will these be released, miami only or nationwide, i cant handle all this confusion 

Nonhyped
Nonhyped

The lebron 9 is nice, the elite is alright. i like a challenge so if the regular 9 comes in separate i will cop it 

Dezfriednutz
Dezfriednutz

whats the retai like $600? but idiots will still line up and cop smh

J crack
J crack

I do like the elite ones but really not impressed with he MVP ones! No hate but everyone right to have their opinion

Flyrio
Flyrio

LOLLL ITS DREAMS COME TRUE FOR EVERYBODY

ymnasria
ymnasria

prolly gonna be more expensive than dmp 6/11 pack

Nonhyped
Nonhyped

 @Josiah I like the regular 9s idk why people don't like it. You can pull off alot with that shoe. Idk about you like Barney would say from HIMYM "I accept the challenge"

CC221
CC221

i feel like theyre already getting there

callme your Granddaddy
callme your Granddaddy

I think they could of done sumin cool wit the laces on the regular lebron 9s instead of juss all white laces

Like If You Agree

CC221
CC221

yea man,i like those regular 9's too,fuck the overhyped elite

latest posts
Loading...
Load more posts

Popular Posts

Foot Locker Refuses To Ship Yeezy Boosts To Resellers

Foot Locker Refuses To Ship Yeezy Boosts To Resellers by John Kim

Nike Pays Tribute To Jesus Shuttlesworth With Upcoming Pack Release

Nike Pays Tribute To Jesus Shuttlesworth With Upcoming Pack Release by John Kim

Here's The Best Look at the Nike LeBron 13

Here's The Best Look at the Nike LeBron 13 by Patrick Johnson

Kanye West's All-White adidas Yeezy Boost 350

Kanye West's All-White adidas Yeezy Boost 350 by John Kim

Who Needs Yeezy Boosts When You Have These Nike Air Prestos?

Who Needs Yeezy Boosts When You Have These Nike Air Prestos? by Patrick Johnson

Top Categories

  • Select Category

Archives

Sneaker News Newsletter

Sneaker Archive