Drake in Air Jordan VII “Golden Moments”

August 15th, 2012 by | 27 comments


drake in air jordan vii golden moment Drake in Air Jordan VII Golden Moments

You didn’t think with all of his Air Jordan connections that Drake ended up with only half of the upcoming Air Jordan ‘Golden Moments’ pack did you? Completing the set is this string of photos from his cameo appearance at the Nicki Minaj Pink Friday tour stop in NYC. Much like the last sighting he keeps his whole outfit locked on to the sneakers, ditching that white Puff Daddy era tracksuit for an all black look here complete with a bit of gold around the neck. Continue reading to take a look at all the photos and let us know in the comments below which pair from the ‘Golden Moments’ package you’re more excited for.


drake air jordan vii golden moments 01 570x378 Drake in Air Jordan VII Golden Moments

drake air jordan vii golden moments 08 570x725 Drake in Air Jordan VII Golden Moments

drake air jordan vii golden moments 07 570x709 Drake in Air Jordan VII Golden Moments

drake air jordan vii golden moments 06 570x731 Drake in Air Jordan VII Golden Moments

drake air jordan vii golden moments 05 570x733 Drake in Air Jordan VII Golden Moments

drake air jordan vii golden moments 04 570x641 Drake in Air Jordan VII Golden Moments

drake air jordan vii golden moments 03 570x668 Drake in Air Jordan VII Golden Moments

drake air jordan vii golden moments 02 570x743 Drake in Air Jordan VII Golden Moments

Photos: Zimbio

Filed under: Just Released // Tags: , ,





25 comments
ElliotMaytic
ElliotMaytic

And all you bitch made youngin hypebeasts cream in your pants over this faggot nigga.

ElliotMaytic
ElliotMaytic

I'll say it again I don't care what the faggot wears. I know he ain't work for them shits. That's what I like the chase the travel meeting people with similar interests and talking shit and smoking blunts On the sidewalk waiting. My sneakers all have stories and memories to go with em. Not here pritty singing nigga u have to wear these. But hey YOLO YOLO YOLO SWAG SWAG SWAG!!!

kyucca
kyucca

Raffle Nicki ass and id quit my damn job to camp out LMAO!!!!

newsouth912
newsouth912

he probably cried as soon as he put the shoes on with his weak ass

umdaman
umdaman

... walk @ss so-called rappers.

Onli
Onli

VII's look good just in need of better denim

23kicksfor23chicks
23kicksfor23chicks

Is it just me or has every picture I've seen of Drake lately had him in a plain black T shirt, black pants, and black shoes. 

AF1_mike
AF1_mike

Damn the shoes... Nicki a beast!!!!

npt
npt

who cares about this rubbish leave these articles to entertainment blogs please

Smithxjordans
Smithxjordans

Hey at least he don't have Wayne's swag, that shits just hideous

EastBayBeast
EastBayBeast

nobody gonna say anything about SB wearing the nike MAGS tho?

ABoog
ABoog

JB and Nike sure likes to let us get a dosage before a release.  Superstar advertisement will surely have dudes go the extra mile to get their hands on em

mesmoriz3
mesmoriz3

Dont know how you could say "no swag" hes wearing what must of yall including me wear on the daily haha plus it probably cost more

Grandiose
Grandiose

My kind of outfit, to wear to the work. Not to perform.

Ryan_JLR
Ryan_JLR

this dude got no swagg no matter what he got on ! 

kyucca
kyucca

Thats what im on LOL!!! Ill take that bad ass bitch any day ova weak ass shoes

Ryan_JLR
Ryan_JLR

 @mesmoriz3 you broke dats ur problem not mine ....dude got a hasbeen swagg matching errything

ElliotMaytic
ElliotMaytic

@kyucca And the alphabet with her AIDS HIV HPV. Talentless cum dumpster.

mesmoriz3
mesmoriz3

 @Ryan_JLR damn.... made me look like a fool and since when the fuck was matching not "swag" haha. you probably look like a goddamn fool in your Jeremy Scotts, rainbow tee and some cut off jean shorts. 

MatthewJCallaway
MatthewJCallaway

@Ryan_JLR Why you worried about another mans swag tho? Everybody is different.....u can walk around looking like a rainbow thats your choice. Drake likes black and thats just fine. Stop being a hater.....what, you mad cause you dont have his money?

Ryan_JLR
Ryan_JLR

@mesmoriz3 @Ryan_JLR aight take ur pinky shades off first then we can talk until then u stfu clown

Back to Top ↑


  • Top Categories

    • Just Released
    • Nike Air Max
    • Nike Air Force 1s
    • Nike SB
    • Dunk
    • Air Jordans
    • Basketball
    • LeBron
    • Adidas
    • Running
    • Collaboration
    • Nike Retro
    • Upcoming Sneakers
    • Skate
    • eBay
    • Lifestyle Sneakers
  • Featured Content


  • Archives

  • SN Weekly Email Newsletter






  • Ads

    Jordans Daily
    ebay
    nitrolicious
    Sneaker News Advertise

>>>>>>>>