• Home
  • Magazine
  • FEATURED
  • jordan release dates
  • sneaker release dates
  • categories
    • LeBron 12
    • Air Jordan XX9
    • kd 7
    • Roshe Run
    • Jordans
    • Kobe 9
    • Adidas
    • Just Released
    • Upcoming
  • air jordan history
  • nike sb archive

Air Jordan IV “Thunder” – Release Reminder

December 21, 2012 BY / 25

0.00 / 5 (NO VOTES YET)
RATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOE
Loading...Loading...

One of the best Air Jordan retro releases for 2012 has waited till just about the end of the year to drop, with the Air Jordan IV ‘Thunder’ hitting shelves tomorrow, December 22nd. The sneaker will no doubt be the second of pickups for plenty of folks out there sneaker hunting on the weekend thanks to today’s Air Jordan XI ‘Bred’ release. Will today’s release pull more folks off this Air Jordan IV, making them a bit easier to acquire? Or will all those who missed out be going back in? Let us know what you think in the comments below, and if you’re worried about your chances then go ahead and grab the Air Jordan IV ‘Thunder’ right now from yellownsxt on eBay.

Air Jordan IV
Black/White-Tour Yellow
308497-008
12/22/12
$160





















Filed under: Air Jordan Upcoming Sneakers

Tags:

25 comments
NickBar
NickBar

will be waiting for the lightning version next year...this "thunders" suck badly.

lyrics85
lyrics85

Got a size 11 for sale. $260 shipped.

boodle81
boodle81

Walked in at 6pm and got myself a pair =D fuck hype im wearing these to work tomorrow lol

ShoeGame514
ShoeGame514

These got lost in the shuffle in my city got to cop two pairs of the bred 11s and peeps r going bananas gonna the spot I cop have a lot of pairs of these gonna go and cop tommorow

DreamChaser
DreamChaser

Man i don't know why they are hyped up they are fugly imo

23kicksfor23chicks
23kicksfor23chicks

Just in case anyone else is tired of seeing these pictures of the Grape 5's have surfaced.

gotjordans
gotjordans

How are the ppl who paid $500.00 for these feel now???

Kervens89
Kervens89

trading a size 11 for an 11.5

DugLast
DugLast

Copped. Nice way to close out the year.

JManSam
JManSam

I was able to get em pretty easily. Maybe ill take a little break now lol. Haveta see about the 1s

Cut Up
Cut Up

I was wondering if I was alone....these lack luster big time. Easy pass for me. I'd rather spend money on ten Trinidad James cd's lol...nah, not really.

Gusto
Gusto

These shits are wack just like the last time they dropped. 

MartinD44
MartinD44

Got my ticket pulled for these and not the breds??? And half the stores I hit up weren't even carrying these, which means I had double the chances for the breds. Oh well, I ain't complainin. I just gotta get some Pitt gear to match now is all.

ToonGriffeyJr
ToonGriffeyJr

O yea I been waiting. My time for these comes 2mar. We get da red suede 4's next year hopefully we can c some lightings as well

crownmeking314
crownmeking314

Next year please sneak us the lightning so the people that act like these are a big deal can hypebeast & drool over them! That would be entertaining to read...

Da_Real_Big_Infinite
Da_Real_Big_Infinite

@gotjordans I kno right lol... and don't let da lightnings drop next yr unexpectedly like these did...



Top Categories

  • Just Released
  • Nike Air Max
  • Nike Air Force 1s
  • Nike SB
  • Dunk
  • Air Jordan
  • Basketball
  • LeBron
  • Adidas
  • Running
  • Collaboration
  • Nike Retro
  • Upcoming Sneakers
  • Skate
  • eBay
  • Lifestyle Sneakers

Archives

Sneaker News Newsletter

Related posts

Air Jordan 4 GS “Pearl” by Patrick Johnson 1 Comments

A Full Recap of Foot Locker EU’s “It Must Be February” Footwear Preview by Patrick Johnson 97 Comments

Sneakers Releasing This Weekend – January 17th, 2015 by Patrick Johnson 2 Comments

Do Jordan Brand Athletes Only Wears Jordans? Not This Guy by Patrick Johnson 16 Comments

Air Jordan 11Lab4 “Black Patent Leather” by John Kim 62 Comments