• Home
  • Featured
  • Select
  • jordan release dates
  • sneaker release dates
  • categories
    • LeBron 12
    • Air Jordan XX9
    • kd 7
    • Roshe Run
    • Jordans
    • Kobe 9
    • Adidas
    • Just Released
    • Upcoming
  • air jordan history
  • nike sb archive

Air Jordan V “Grape” – Release Date

January 7, 2013 BY / 50

0.00 / 5 (NO VOTES YET)
RATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOE
Loading...Loading...

air jordan v grape release date Air Jordan V Grape   Release Date

So a solo act of the Grapes all but eliminates the possibility of the famed Air Jordan V Grape/Laney Pack, but considering the fact that Jordan Brand has re-released the same shoe in just two years time, a Pack of such magnitude isn’t entirely out of the question. What we do know is that this first Lifestyle colorway (of the Air Jordan Flight Collection) of the Air Jordan V will be ripe for the picking on May 4th for $160 bones ($115 for GS sizes). Are these the must-have shoe of the year? According to the results of our Sneaker News 2012 Readers’ Choice Awards, the Grapes certainly are. More shots of this 2013 release below, so give them a look and let us know where the Grapes rank among your must-haves for 2013.

Air Jordan V “Grape”
White/New Emerald-Grape-Ice Blue
136027-108
05/04/13
$160

air jordan v grape release date 000 Air Jordan V Grape   Release Date

air jordan v grape release date 001 Air Jordan V Grape   Release Date

air jordan v grape release date 002 Air Jordan V Grape   Release Date

air jordan v grape release date 003 Air Jordan V Grape   Release Date

air jordan v grape release date 004 Air Jordan V Grape   Release Date

air jordan v grape release date 005 Air Jordan V Grape   Release Date

air jordan v grape release date 006 Air Jordan V Grape   Release Date

air jordan v grape release date 007 Air Jordan V Grape   Release Date

air jordan v grape release date 008 Air Jordan V Grape   Release Date

Filed under: Air Jordans Upcoming Sneakers

Tags:

Previous Page12
50 comments
Mrgotkicks
Mrgotkicks

Tru statement....if we only knew. The 5's came out when i was in the 5th grade. Had the black ones. The Bred 11's came out my senior yr. The shoe craze was nothing like it is now. The big thing was comin to school late with them on release day. No lines, no fights, no shootings.

Lilmr81
Lilmr81

These were the first pair of Jordan's I talked my parents into getting me. Funny thing is my dad wanted them too so we both got em. I think he still has the og box somewhere but the shoes are long gone. If only we knew as kids what we know now.

mrmarcymarc
mrmarcymarc

Gimme that black or purple lace lock and I'm in love 

JJF
JJF

Why is the lace lock fuckin red!? They better get it right!

cavematt
cavematt

These r looking clean but arent the 8s releasing this month 2

stringz_ym
stringz_ym

couldn't get em the first time. most def gonna cop em this time!

DopeKG
DopeKG

Why so long away? i thought april atleast. but what ever im still gonna get them i have never had the grapes. and im gonna keep mine on ice. until everyone else fucks their pairs up. GOOD luck People fighting isnt worth it.

ac2slater
ac2slater

1st white shoe ill copp in a long time

Mrgotkicks
Mrgotkicks

A must buy. Not the same without the 23 on the side, but still gettin them

primetime3000
primetime3000

For those of you who worry about a shoe creasing... this is not the shoe you want lol

RazonTheLiaison
RazonTheLiaison

This is a case where the blue tint on the sole definitely enhances the look of the shoe

Born2fly
Born2fly

glad they moved these from march to may

Cop em and Rock em
Cop em and Rock em

"Grapes of Wrath".......because if I don't get these, SOMEONE is gonna feel my Wrath!! Lol. Good Luck!

Retropawn
Retropawn

These are nice. FollOw me on instagram @retropawn!

dflythe
dflythe

These come out on my birthday, therefore it is a must cop.

JManSam
JManSam

I hope this date changes, even if its just a week lol. I got 2 tests that day and dont like relying on people. but if i have to i will because i really want the grapes. We'll see cause this is tentative.

JFresh_136
JFresh_136

Woohoo 4 days before my B-Day but I liked the Fire-Reds too...Hmm which one shall I choose? The only problem with these  are the soles which turn yellowish but that's cool I'll get them.

DugLast
DugLast

Autocop. Nice start to the summer.

FuckinTheWorld_
FuckinTheWorld_

Got a pair from 06' last year, gonna be in line with those on waiting for these. Gonna ball in em!

kshaun12
kshaun12

my god....them jnts is clean man....I will have them!

CC221
CC221

NAH.DONT SHOW ME ANYTHING TIL U HAVE CONFIRMED DATE AND PICS OF THE LANEYS DAMMIT!!!!!!!....BUT NAH ON THE REAL,THESE R TUFF!

James Lowery
James Lowery

they look pretty cool, I must say. I might cop. 

Mrgotkicks
Mrgotkicks

 @cavematt

 I know the black n red 13's n the white n red 5's are this month

SkilledHooper82
SkilledHooper82

@Mrgotkicks these never came with the 23 on the side

nickiveee
nickiveee

@primetime3000 theres a way to get dem ceeases out homie & im not trynna joke doe

JManSam
JManSam

@Cop em and Rock em classic novel. Imagine Steinbeck in jays lmao

Born2fly
Born2fly

 @dflythe lol like how they bred 4s came out on my bday.. 11/23 is the best

Lusinmader
Lusinmader

 @JManSam That date will surely change.  Knowing JB, they'll probably bring them closer to the Easter/Spring break weekend.  So I'm gonna go with Modern Notoriety's date reported last week and say March, or the Original date April.

Brazy_ness
Brazy_ness

@GregMorrocanBoyLav im start ing to like these too....but i feel u on the front of the shoe....the toe gaurd would look great if it was black and not white like the white black and red og cw on the 5 ...but i still like these...never owned a pair

Mrgotkicks
Mrgotkicks

 @ac2slater

 The grapes nor the sunset had 23 on the side. Without it took away. A jordan fan regardless, so im coppin

Cop em and Rock em
Cop em and Rock em

@RazonTheLiaison Haha. Thanks man. Or how 'bout.... "Give me a T-Bone Steak, cheese, eggs, and Jordan Grapes" with a pic of B. I. G. with these 5's on. Lol.

JManSam
JManSam

@Lusinmader true true. Hopefully, again lol. And hopefully nothing good on 6/1 since I have test too. Ah but y am I thinking so far ahead lol.

JManSam
JManSam

@RazonTheLiaison yeah school is a priority. And thanks man hope I do. Too much this year lol



Top Categories

  • Just Released
  • Nike Air Max
  • Nike Air Force 1s
  • Nike SB
  • Dunk
  • Air Jordans
  • Basketball
  • LeBron
  • Adidas
  • Running
  • Collaboration
  • Nike Retro
  • Upcoming Sneakers
  • Skate
  • eBay
  • Lifestyle Sneakers

Archives

Sneaker News Newsletter

Releted posts

Air Jordan 5 “Tiffany” by JBF Customs by Patrick Johnson 5 Comments

OHSU’s Finest: Ranking the Doernbecher Jordans by Patrick Johnson 51 Comments

The Biggest Sneaker Event in the UK Went Down This Weekend by Patrick Johnson 45 Comments

Air Jordan Retro Remastered Pricing by Patrick Johnson 56 Comments

Ray Allen’s Air Jordan 5 “Sonics Away” PE on eBay by Patrick Johnson 0 Comments