• Home
  • Magazine
  • Select
  • jordan release dates
  • sneaker release dates
  • categories
    • LeBron 12
    • Air Jordan XX9
    • kd 7
    • Roshe Run
    • Jordans
    • Kobe 9
    • Adidas
    • Just Released
    • Upcoming
  • air jordan history
  • nike sb archive

Nike Barkley Posite Max “Rayguns”

January 30, 2013 BY / 25

0.00 / 5 (NO VOTES YET)
RATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOE
Loading...Loading...

Serving as the centerpiece for the 2013 Collection of All-Star footwear for Nike Sportswear is the Nike Barkley Posite Max finished in this ‘Rayguns’ style. The iconic mascot from the early 2000s makes a much-awaited comeback as part of the Area 72 Collection, which focuses on exploration of outer space and our neighboring planets. Designed with a chaotic confetti-like graphic on the upper, a glow-in-the-dark outsole, and an ethereal graphic on the inner lining and the oustole, these Barkley Posites just might have enough “umph” to be a worthy follow-up to last year’s Galaxy. A new detailed gallery awaits you below so take a look and let us know if these are in your radar.

Nike Barkley Posite Max “Rayguns”
02/14/13

 

Filed under: Foamposite Upcoming Sneakers

Tags:

Previous Page12
25 comments
Ronford24
Ronford24

Yo do y'all think they gon have these at footlocker ? Or footaction

Bulls23
Bulls23

these only look swell if u know how to rock em yo

micmatic27
micmatic27

Are they gonna be released on Nike.com

jaykb23
jaykb23

how much will they cost?

Sneeky
Sneeky

Renaming it to "Year Of The Dragon" suits better.

MattFroehlich
MattFroehlich

Imma have a seizure lookin at dem shoes.  Just turrble.

KoreyGoodwyn
KoreyGoodwyn

Does anyone know of places in San Diego thats gettin these? HOH's doesnt know if they are getting them yet.

juelz203
juelz203

chris paul pass. too much goin on here for me

ChicoGetGreen
ChicoGetGreen

These are a must have.. I perfer over the fighter jet foams and 88 retro.. in my opinion

Sole_2_Sole
Sole_2_Sole

yepp, fina try n cop these bad boys..

likwit
likwit

I am ready to stand in line for these Right Now lol

TheRealMadIce
TheRealMadIce

Must have for me if I can get em at retail. Reseller prices are gonna be retarded on these. smh

chrisnick01
chrisnick01

i'm afraid to ask the price of these...still want the force max's though.

KGJarbo
KGJarbo

The lining and insoles are fire! Would have been crazy on the foamposite section of the upper...

Dipset27
Dipset27

Damn these things are all over the place design wise

 

Bulls23
Bulls23

i hope so otherwise on footlocker anytime between feb 14-16 check this

Sole_2_Sole
Sole_2_Sole

 @ChicoGetGreen wish there were more heads like you that feel the same way about the 88 joints,  makes it a lil easier for those who appreciate, easier to cop. just saying

niketrue81
niketrue81

@TheRealMadIce who u tell I hope I can get them for retail to resell prices going to be to high n for what

TheRealMadIce
TheRealMadIce

 @niketrue81  Idk what you're trying to say man, but if you're a reseller then I ain't tellin you sh*t.

niketrue81
niketrue81

@TheRealMadIce Nah I'm a sneakerhead i was say they already carrying it like last yrs galaxy foams n for what all hype n gimmicks I can't stand resellers but it is what is I always same I'm done but its always a sneaker that pulls me back in

TheRealMadIce
TheRealMadIce

 @niketrue81  Oh alright, I thought you were saying you were gonna buy em to resell and asking me how high they would go for after retail.

niketrue81
niketrue81

@TheRealMadIce no I'm not a reseller n I was saying was I'm try to get them at retail to I'm not try to pay rape u prices n you ain't tellin me what



Top Categories

  • Just Released
  • Nike Air Max
  • Nike Air Force 1s
  • Nike SB
  • Dunk
  • Air Jordans
  • Basketball
  • LeBron
  • Adidas
  • Running
  • Collaboration
  • Nike Retro
  • Upcoming Sneakers
  • Skate
  • eBay
  • Lifestyle Sneakers

Archives

Sneaker News Newsletter

Related posts

August 2014 Sneaker Releases by Brendan Dunne 29 Comments

A Closer Look at the Nike Barkley Posite Max “USA” by Brendan Dunne 9 Comments

Nike Barkley Posite Max “USA” – Release Date by Brendan Dunne 28 Comments

Nike Barkley Posite Max PRM “USA” by John Kim 1 Comments

Nelly x Nike Barkley Posite Max “Derrty” by Brendan Dunne 6 Comments