Air Jordan XIII “He Got Game” – Arriving at Retailers

February 28th, 2013 by | 59 comments


air jordan xiii he got game arriving at retailers 1 Air Jordan XIII He Got Game   Arriving at Retailers

The second Air Jordan XIII release of 2013 takes us back nearly sixteen years to the first colorway issued.  The ‘He Got Game’ XIIIs were Michael’s weapon of choice for home games during his final season with the Chicago Bulls, but earned their nickname from the Spike Lee joint that made its silver screen debut around the same time His Airness switched to playoff black.  There’s a fresh set of photos awaiting your click below, so have a closer look and get your ducks in a row as we approach the HGG AJ13′s Saturday, March 16th release date.

Air Jordan XIII
White/Black-True Red
309259-104
03/16/13
$170

air jordan xiii he got game arriving at retailers 2 570x405 Air Jordan XIII He Got Game   Arriving at Retailers

air jordan xiii he got game arriving at retailers 3 570x377 Air Jordan XIII He Got Game   Arriving at Retailers

air jordan xiii he got game arriving at retailers 4 570x428 Air Jordan XIII He Got Game   Arriving at Retailers

air jordan xiii he got game arriving at retailers 5 570x377 Air Jordan XIII He Got Game   Arriving at Retailers

air jordan xiii he got game arriving at retailers 6 570x377 Air Jordan XIII He Got Game   Arriving at Retailers

air jordan xiii he got game arriving at retailers 7 570x377 Air Jordan XIII He Got Game   Arriving at Retailers

Photos: Social Status

Filed under: Air Jordans, Upcoming Sneakers // Tags: ,





53 comments
blakeblade
blakeblade

aaaaaaand here goes another paycheck

mrgriggs1987
mrgriggs1987

Gotta have these. 13's always been my fav. J's. I like em in all black better, but beggars can't be choosers

thetwinsforgod7779
thetwinsforgod7779

What store is the best to buy these at? I really want to guarantee myself this pair.

CCSuppliers
CCSuppliers

Email me at ccsuppliers0@gmail.com to guarantee yourself these shoes. Email me what size you want and your offer. Thanks

Tae_StayRolling
Tae_StayRolling

Actually gonna be my first pair of retro's, would house of hoops be the best way of gettin'em?

cavematt
cavematt

so dope n good quality cnt go wrong with that

Sole_2_Sole
Sole_2_Sole

siccc with it- ima jay hog cause i love the swag it bring with it

turt123
turt123

i heard their releasing a limited amount of these with a ankle bracelet tracker lol 

goodafresh
goodafresh

Sixteen years that's ill , that woulda made me thirteen when these dropped, def buy!

keithFresh4ever
keithFresh4ever

Trying to talk myself out of buying these but im a sucker for 13's

inTheNameofQuen
inTheNameofQuen

wanted these since 5th grade definently copping on the 16th

ozzyyooo
ozzyyooo

$170? fuck that. no cop. sorry jb but until you guys improve quality on retros im not payin over $160. 

Enrik
Enrik

i put money on the side for a minute for these lol....*no hypbeastin*

sidekickfla
sidekickfla

They are clean but I won't be getting my Jake Shuttlesworth on!! not into white shoes to much anymore.

pepperannsMilo
pepperannsMilo

$170 tho? Jordan killin with these price increases for nothing. I will be copping nonetheless.

newsouth912
newsouth912

March is one hellova month (Rick James voice)

JosephMartin1
JosephMartin1

Wouldn't this actually be the 3rd pair of  13's to release this year??? After the Breds & Squadron Blues. Who fact checks this stuff before posting... Just saying...

 

Brazy_ness
Brazy_ness

mmmmm mmmmmm good ...... like campbells soup!

IM STILL LOOKING FUH THOSE LIGHTNINGS.....lol ill fight behind those lol

CCSuppliers
CCSuppliers

@thetwinsforgod7779

Email me at ccsuppliers0@gmail.com to guarantee yourself these shoes. Email me what size you want and your offer. Thanks

 

inTheNameofQuen
inTheNameofQuen

@Tae_StayRolling depending on wat city you're in these shouldn't be hard to obtain

Sole_2_Sole
Sole_2_Sole

@keithFresh4ever why u fighin the feelin bruh?? lol

inTheNameofQuen
inTheNameofQuen

 @ozzyyooo thats only a $20 increase since the original release think about the 11s which have went up $60

CC221
CC221

 @Brazy_ness yo this dude on ebay supposedly had em on hand full size run for  $350 and i was on the fence about coppin cause i had heard about them not releasing.i go check today,and that same dude has them for $999.99 now.he musta got the memo lmao.i still dont trust it tho cuz he wouldnt show me a pic of the box.thats what would have really proved wheter he had them on hand or was just gonna cop madd pairs on release day.

SkilledHooper82
SkilledHooper82

@inTheNameofQuen "not hard to obtain" these will sell out quick...everywhere

keithFresh4ever
keithFresh4ever

@HeGotShoeGame trying to get out of this addiction plus im trying to buy my second car, i keep spending on kicks

Brazy_ness
Brazy_ness

@ozzyyooo lol u coulda save that comment for when it was clearly needed lmao

sidekickfla
sidekickfla

@sneaker_poodle22 watch the movie and get back to me on that.. Dumb ass

Brazy_ness
Brazy_ness

@CC221 what was his name on e bay lol

inTheNameofQuen
inTheNameofQuen

@SkilledHooper82 I wasn't saying they wouldn't sell out just saying many stores should have them not just hoh

Born2fly
Born2fly

@keithFresh4ever negro buy your car wtf

CC221
CC221

@inTheNameofQuen damn good thing I didnt cop from them.good lookin out,although I ain't gonna pay no stack for lightnings anyway lol

Brazy_ness
Brazy_ness

@inTheNameofQuen i see....i appreciate that...

inTheNameofQuen
inTheNameofQuen

@Brazy_ness I hooked one of my homeboys up with him for a preorder of the bred 11s he took forever to ship after his said ship date shoe had so many defects and imperfections I think he just swapped fake shoes in real shoe boxes

Brazy_ness
Brazy_ness

@inTheNameofQuen i dont dispute what u saying. Tell how u know that.

CC221
CC221

@Brazy_ness vipexclusives

Back to Top ↑


  • Top Categories

    • Just Released
    • Nike Air Max
    • Nike Air Force 1s
    • Nike SB
    • Dunk
    • Air Jordans
    • Basketball
    • LeBron
    • Adidas
    • Running
    • Collaboration
    • Nike Retro
    • Upcoming Sneakers
    • Skate
    • eBay
    • Lifestyle Sneakers
  • Featured Content


  • Archives

  • SN Weekly Email Newsletter






  • Ads

    Jordans Daily
    ebay
    nitrolicious
    Sneaker News Advertise

>>>>>>>>