Nike Air Foamposite One “Thermal Map/Crimson”

June 8th, 2013 by | 22 comments


nike air foamposite one thermal map crimson Nike Air Foamposite One Thermal Map/Crimson

Are Foamposites getting a bit out of hand in terms of colorways? The resounding response to the teaser image we showed you yesterday seemed to voice that opinion, but there’s no doubt that Foamposite colorways that aren’t tonal will always garner that mixed reaction early on. The “Thermal Map” graphic on the upper does sorta fall in line with the “Weatherman” that has been experiencing the same hot-and-cold stance, but the Posite line-up in general has been the recipient of far-out experimentation and perhaps this Thermal Map release is just the start of things to come. We’ll provide solid release info soon, so check out the gallery below in the mean-time.

Nike Air Foamposite One
575420-600

nike air foamposite one thermal map crimson 1 Nike Air Foamposite One Thermal Map/Crimson

nike air foamposite one thermal map crimson 2 Nike Air Foamposite One Thermal Map/Crimson

nike air foamposite one thermal map crimson 3 Nike Air Foamposite One Thermal Map/Crimson

nike air foamposite one thermal map crimson 4 Nike Air Foamposite One Thermal Map/Crimson

  1 2 Next Page

Filed under: Foamposite, Upcoming Sneakers // Tags: ,





22 comments
MajorHeatOnMyFeet
MajorHeatOnMyFeet

these are POOP!!! wtf and they want 250 for them too???? expensive SHIT

a_landes
a_landes

whats red and white with hypebeast all over?

kshaun12
kshaun12

now they just overdoing it....i found the weatherman jnts to be unique, but these just nah...

MagicThaLegend
MagicThaLegend

IT'S OFFICIAL......THESE ARE THE MAXI PAD FOAMS...NEXT THEIR COMING OUT WITH THE PUKE COLOR WAY

diegoz95
diegoz95

idk if its just me but you can see a little nike swoosh on the print

mrsmoress
mrsmoress

these look like some acne or a rash or some pixelated skin disease lol

Fernand62053217
Fernand62053217

What's NEXT? Printed genitals? People will sadly still buy.

Deseuro
Deseuro

A piece of crap that needs to be flushed down the toilet

JulianScott
JulianScott

These remind me of the melvins I think if, like those for-mentioned shoes, the sole and laces where black id be on bored as is no no no 

Cpack
Cpack

Dont like the red laces or res bottoms

potamus66
potamus66

They are indeed getting out of hand. That being said, I'm still coppin' these

Kjp3
Kjp3

Lol.. Tampon Foams

Cpack
Cpack

@HeartKickMicks yea your right I don't know why I'm trying to give theses the benefit of the doubt

Back to Top ↑


  • Top Categories

    • Just Released
    • Nike Air Max
    • Nike Air Force 1s
    • Nike SB
    • Dunk
    • Air Jordans
    • Basketball
    • LeBron
    • Adidas
    • Running
    • Collaboration
    • Nike Retro
    • Upcoming Sneakers
    • Skate
    • eBay
    • Lifestyle Sneakers
  • Featured Content


  • Archives

  • SN Weekly Email Newsletter






  • Ads

    Jordans Daily
    ebay
    nitrolicious
    Sneaker News Advertise

>>>>