Bun B Shows Off Fall 2013 Air Jordans

July 31, 2013 BY / 28

RATE THIS
0.00 / 5 (NO VOTES YET)
RATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THIS
Loading...Loading...

Want a quick look at just about every must-have Jordan Brand release for Fall 2013? Then look no further than Bun B’s recent goodies, a set of seeded sneakers that should have you drooling. There’s the entirety of the Air Jordan “Fear Pack”, the Air Jordan III “Fire Red”, and the China-only Air Jordan 1 “XQ” re-issue. And while it’s awesome to think of all those Jordans coming out so soon, it is still kinda weird to see coveted pairs like the III, IV, and V all being released so frequently year in and year out. Reconvene after the jump to see all the sneakers that Bun B was recently gifted and tell us in the comments which you’d most like to have your hands on.





 eBay Marketplace Logo "Self-lacing Nike Hyperadapt" "Air-Jordan 1 XQ"
view all 10 items on ebay
disclaimer
Loading...

Filed under: Air Jordan Celebrity Feet Upcoming Sneakers

Tags:

28 comments
KBrgt
KBrgt

Could you give me a website that we can trust,where i can get any jordan ?

lil_vicious
lil_vicious

info on release date please - Fear 4's??? I've contacted the finishline and footlocker and nikestore, they all said the same thing NO INFO ON THE RELEASE date!

OoWee_B
OoWee_B

Fear 4's and maybe the fear 5's

Jazzyxena
Jazzyxena

when do these Fears come out? and anybody know if they are gonna be general release or not?

Kev Loco
Kev Loco

Honestly does anybody care about what celebrities rock?

Jpastor
Jpastor

I want jordans 15.16.17.19.20.23..., size 9....9.5...10...10.5...11

JMBasquiat
JMBasquiat

I'm just patiently waiting on these Fear 5s

CC221
CC221

these shits r all ass besides the 1's

fly li
fly li

I'm still praying for those lightning 4's

CC221
CC221

so am i ,even tho i got rid of my thunders due to cracking i still want the lightnings.

JMBasquiat
JMBasquiat

@CC221 You wore em too much man. Shoes like that you have to wear once in a while.

CC221
CC221

Not at all bro,they cracked after the first wear,wore em one more time and the crack line got longer so I said forget wearing them a third time lol

kshaun12
kshaun12

@CC221 you could repainted the cracking tho.....spent your money just to toss the kicks? iont know bout that...

GyanShieldsdad
GyanShieldsdad

He gets sneaker for his support..mean while madd cats gonna line up and wait 24 hours for half of these releases....something he will never do...smh

DugLast
DugLast

Fear  IIIs and Vs and  I'll be happy.

JFresh_136
JFresh_136

Hey JB, how about a thanks for our support lol.

JFresh_136
JFresh_136

Nah, I'm kidding, but maybe setting up a forum where we could vote on releases or stuff would be nice, not free shoes lol that's too much to ask.

JManSam
JManSam

Not really a fan of the fear pack but supposedly there's a pair of black/red/gold ones for the u.s in September. Wonder what they look like

Lusinmader
Lusinmader

@JManSam I saw that on Niketalk also.  No one seems to have any concrete details on it though.

New Videos

Subscribe to the Sneaker News Youtube Channel

latest posts
Loading...
Load more posts

Get the latest News and Releases to your inbox

New Videos

Nike Hyperadapt Self-Lacing Wear Test by SneakerNews

Classics Unboxed: Nike Air Max 1 "Amsterdam" by SneakerNews

Popular Posts

681973

Yes, The Space Jam 11s Has “Peaks” by Sneaker News

678245

The adidas Yeezy Boost 350 v2 “Black/White” Releases On December 17th by Sneaker News

682083

You Won’t Miss The Patent Leather With The Air Jordan 11 “Heiress” by Patrick Johnson

682226

adidas NMD R2 Debuts Tomorrow by Zack Schlemmer

681454

Sneakers Releasing This Weekend – December 3rd, 2016 by Patrick Johnson

Top Categories

  • Select Category

Archives

Sneaker Archive

MENU