Nike Air Max Bo Jax – A New Bo Jackson Sneaker

June 11th, 2014 by | 54 comments


nike air max bo jax Nike Air Max Bo Jax   A New Bo Jackson Sneaker

Bo Jackson’s sneaker legacy will be extended this year with the new Nike Air Max Bo Jax, a shoe that takes liberties with his back catalog sort of in the same way those new era Penny and Barkley models have. The shoes echo the trainer sensibilities of his line with that midfoot strap, but also introduce a chunky Air Max bag along the bottom. On top of that, they’ll be debuting in this “South Beach” style colorway when they show up on July 3rd. Continue reading for more angles on the new Nike Air Max Bo Jax and give us your two cents in the comments below.

Source: Luisaviaroma

Nike Air Max Bo Jax
Color:
Hyper Jade/Black-Light Magnet Grey-Hyper Punch
Release Date: 07/03/14

nike air max bo jax 03 570x370 Nike Air Max Bo Jax   A New Bo Jackson Sneaker

nike air max bo jax 02 570x555 Nike Air Max Bo Jax   A New Bo Jackson Sneaker

nike air max bo jax 01 570x462 Nike Air Max Bo Jax   A New Bo Jackson Sneaker

Filed under: Nike Air Max, Release Dates, Trainer, Upcoming Sneakers // Tags: ,





54 comments
MarlonClemons
MarlonClemons

Just got these today while buying my Kings Crown Ext and these are straight fire you will regret not having these in your collection

Marks Mds
Marks Mds

They are so ugly that i like em

Matthew Shortt
Matthew Shortt

Nah. The (presumably cancelled) Air Max 360 2 did this idea much better. And £165 for a pair of uglified SC II's is way too much.

Roddrell Hoskins
Roddrell Hoskins

Funny my wife just told me last night I need to get them. I think they legit Dre

Damn Dre'
Damn Dre'

RetLaw Randle Roddrell Hoskins yes or no ?

Joel Spravzoff
Joel Spravzoff

Why God, WHY?! What did Bo Jackson ever do to you? Why? Smh.

Uglee'ist Mon Alife
Uglee'ist Mon Alife

All these gay colorways fucking up classics and sneaks are no longer exclusive

Jae_Are
Jae_Are

Got ALL the Bo Jacks so these will be added to the collection. Just that simple

Mark Argo
Mark Argo

I don't care what everyone says. This are dope. I'm going to try to cop these.

Casey Cattan
Casey Cattan

Such a nasty looking Jordan 4 hybrid....

Dario Q'MGz
Dario Q'MGz

Y tf do they have to fuck up every claassic

justwin
justwin

I swear these remind me of the sneakers Ned Flanders wore that Homer was drooling over.

DavidWalter
DavidWalter

Colorway is a bit too busy for me. If they did these in the medicine ball colorway I would be all over them. 

Biga173rd
Biga173rd

Enough with the SB colorway NIKE! These are mad ugly.

JFresh_136
JFresh_136

Not feeling this CW, but the shoe itself looks OK.

DocBill1
DocBill1

Looks like a great shoe but not this colorway. Once they come out with a Raiders colorway I will be on them. 

Sneakerheadgirl23
Sneakerheadgirl23

u are dead asf ik ur azz ain no sneakerhead # team $outh beach all day

Sneakerheadgirl23
Sneakerheadgirl23

@DavidWalter wtf too busy? this is the best color way on all the new popping j's lebron's and now these # sneaker head or nah?

Sneakerheadgirl23
Sneakerheadgirl23

@DocBill1 whats wrong wit yall dis best color way on lebrons and jordans... team south beach all day #deadasf

sneaker freak
sneaker freak

@DocBill1 I could'nt agree more a Raiders cw would be the ultimate royals and white sox cw's would also make sense I don't get the south beach cw for a Bo Jackson shoe but I do love this design

Back to Top ↑


  • Top Categories

    • Just Released
    • Nike Air Max
    • Nike Air Force 1s
    • Nike SB
    • Dunk
    • Air Jordans
    • Basketball
    • LeBron
    • Adidas
    • Running
    • Collaboration
    • Nike Retro
    • Upcoming Sneakers
    • Skate
    • eBay
    • Lifestyle Sneakers
  • Featured Content


  • Archives

  • SN Weekly Email Newsletter






  • Ads

    Jordans Daily
    ebay
    nitrolicious
    Sneaker News Advertise

>>>>>>>>