• Home
  • Magazine
  • Select
  • jordan release dates
  • sneaker release dates
  • categories
    • LeBron 12
    • Air Jordan XX9
    • kd 7
    • Roshe Run
    • Jordans
    • Kobe 9
    • Adidas
    • Just Released
    • Upcoming
  • air jordan history
  • nike sb archive

Nike Air Foamposite Pro “Camo” – Arriving at Asia Retailers

June 4, 2013 BY / 18 c

0.00 / 5 (NO VOTES YET)
RATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOE
Loading...Loading...

With the ‘Fighter Jet’ One hitting back around NBA All-Star in February, it’s been quite a wait for the ‘Camo’ Nike Air Foamposite Pro.  This Saturday June 8th‘s release will make it all worthwhile, though, as two of the most expressive though effectively neutral design elements in sneakers today combine into one extremely wearable and eye-catching summer blockbuster.  Add in the gum sole and you’ve got the classic influence to make these an all-timer, and there’s a crisp new set of images after the jump to tide you over till the weekend.

Nike Air Foamposite Pro
Forest/Black
587547-300
06/08/13
$250

Photos: mita sneakers

Filed under: Foamposite Upcoming Sneakers

Tags:

18 comments
makoscott
makoscott

Gonna try to get a pair to actually wear. All of the chumps resellin on ebay here we don't have a chance in Tampa.

Noble115
Noble115

saw a dude with these in Manhattan, they look all right but there not THAT crazy

Yaboijig
Yaboijig

Footlocker unlocked blog says it's going to be $240

getmoney2889
getmoney2889

Racksnstacks only bitches crack slick on da Internet g u don't kno shit bout me g comment on shoes nigga dats WAT dis site 4 g man up lil nigga bitch ass nigga hidin behind a computer u da clown fuck boy

getmoney2889
getmoney2889

I fuck around n grab a Burberry belt n sum trues 2 go wit dese if I c a nigga camo out he fuck around n get slapped 4 lookin like a fuckin clown

Staxx13
Staxx13

Hopefully I get from em footlocker got about $80 in reward money well worth $170

geeman4life
geeman4life

Please for the love of the sneaker gods please don't make ny look stupid a camo yourself out and if your from the BX and i see you I will facebook your ass. Just pick a solid colors that in the foams to rock.

Da_Real_Big_Infinite
Da_Real_Big_Infinite

Pickin these up... But I will say, can't wait to see dudes out here in NYC/Jersey wearin everythin camo wit these foams

Steved23
Steved23

Really hoping I can make these my first pair of foams.

RACKSnSTACKS
RACKSnSTACKS

@getmoney2889 your an idiot. hahaha. How about steppin up ya life and fuck around and get a 401k. dumb clown and his "bling". hahaha. back to the block and slang some more BAGS NIGGA! 

Da_Real_Big_Infinite
Da_Real_Big_Infinite

Wats funny is my cuzins friend was like, Ima go to da spot all camo'd out when I go to pick these bad boyz up... Shameful yo hahaha

Steved23
Steved23

@NewSneakerScent I've tried to cop a few releases on release day, but I haven't had any luck. I'd definitely have a few pairs by now if the reseller prices weren't so high.

Lusinmader
Lusinmader

@Da_Real_Big_Infinite Yup, Gentry confirmed they're dropping later in June.  Kinda bummed about it, but I'll have to catch these on a restock.  Shoot, I don't what I'm talking about, These will sit like every other foam has sat in my area.  Bought the fighter Jets 3 weeks ago (retail).  Gotta love living in between the burbs and the country.

Da_Real_Big_Infinite
Da_Real_Big_Infinite

Thought they droppin in sept... Are they really gonna drop 2 foams in a month?



Top Categories

  • Just Released
  • Nike Air Max
  • Nike Air Force 1s
  • Nike SB
  • Dunk
  • Air Jordans
  • Basketball
  • LeBron
  • Adidas
  • Running
  • Collaboration
  • Nike Retro
  • Upcoming Sneakers
  • Skate
  • eBay
  • Lifestyle Sneakers

Archives

Sneaker News Newsletter

Related posts

Nike Air Foamposite Pro “Volt” – Release Reminder by Zack Schlemmer 11 Comments

Nike Air Foamposite Pro “Volt” – New Release Date by John Kim 13 Comments

Nike Air Foamposite Pro “Volt” Arriving at Retailers by Zack Schlemmer 11 Comments

Sneaker News NINE@NINE: Incredibly Rare Air Jordan and Nike Gems at Index Portland by John Kim 73 Comments

Nike Air Foamposite Pro “Shooting Stars” Samples by Patrick Johnson 14 Comments