Nike LeBron 11 “Forging Iron” – Release Reminder

November 13, 2013 BY / 18

RATE THIS
0.00 / 5 (NO VOTES YET)
RATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THISRATE THIS
Loading...Loading...

The LeBron 11 “Forging Iron” will release tomorrow, November 14th. The sneaker wears a fiery urban orange get up, one that takes hold of the whole “Heat” theme in a way that we’ve not yet seen utilized for LeBron’s line. The shoe also has the curious edition of that jewel piece lace lock, one that had on previous iterations been the signifier of Nike+ capabilities (Not this time around though). Check out tomorrow’s LeBron 11 release with us after the break and tell us in the comments if you’re planning on picking up a pair. If so, you might as well check what’s already out there like this pair from on eBay.

Nike LeBron 11 “Forging Iron”
Color: Urban Orange/Light Armory Blue-Laser Orange
Style Code: 626376-800
Release Date: 11/14/13
Price: $250








 eBay Marketplace Logo "adidas Yeezy Boost 350 Infant" "LeBron 11 Forging Iron"
view all 86 items on ebay
disclaimer

Loading...

Filed under: Basketball LeBron Upcoming Sneakers

Tags:

18 comments
DJswavor
DJswavor

These joints sold out in less than 1 minute! LOL I was super pissed.....

Cpack
Cpack

Hate solid color shoes...wtf going to wear this

jhoward
jhoward

For $250 I'd rather design my own colorway on NikeID

Sneakerhead4real
Sneakerhead4real

It's hype coz it's limited? Wtf! So many crazyheads nowadays!

212TP
212TP

@Sneakerhead4real a lot of people in it for the hype and money... don't even know how to wear kicks properly. anyways, they won't sit but they won't move fast... I'd be surprised if anyone buys them for above retail

saralee
saralee

This shoe is super limited footlocker is only releasing them online and nike town is only releasing men online But GS size will be available in store and online

219toChi
219toChi

You obviously haven't tried these on. Anybody who owns a pair will tell you it's the best shoe they own, in their collection, comfort wise.

Retrospective Collective
Retrospective Collective

Y'all must be some hypes wearing basketball shoes as fashion statements rather than their intended purpose. I hooped in my King's pride and their trash they aren't for people who stop on the dime constantly. Had my forefoot all blistered up ..I ended up getting a nice trade for them cheap ass steel 10s as y'all call em and no problems with them..keep on spending 200+ on super thin bottom 11's has anyone actually pushed on the air zoom units under neath that shits trash the whole bottoms flex bad and will bust on a blacktop court even inside you take a risk with them thin sole having pieces of shit..keep buying that new Nike technology though it's very fashionable.. lmfao

Retrospective Collective
Retrospective Collective

You obviously must be psychic. Knowing what I haven't tried on I hooped in em. Some people have good review's and others don't I know the flywire at first lace points busted after first game I played and fucked my forefoot up but I haven't worn them..lol I wore them to play basketball not look cool at the mall..smh y'all kids are sad now day's their basketball shoes not casual wear..gtfoh

212TP
212TP

It'd be interesting to see if the shoe sells out on the first day just because of the CW... I'd say it'll sit a little bit and hype will get 'em soon

Sneakdisser300
Sneakdisser300

These are super limited they'll be gone in a minute

bodaga
bodaga

They hurt his feet. But youll pay 170 on some cheap ass jordans stfu

Sneakerhead4real
Sneakerhead4real

$250? Bron doesn't even want to wear the 11s! Wtf! PASS!!!!

New Videos

Subscribe to the Sneaker News Youtube Channel

latest posts
Loading...
Load more posts

Get the latest News and Releases to your inbox

New Videos

We made a $2.00 sneaker cleaner. by SneakerNews

Our Homemade sneaker cleaner destroyed these kicks. by SneakerNews

Popular Posts

667413

This Infamous Yeezy Reseller Has Moved Onto The Banned 1s by Patrick Johnson

667360

Here’s A Recap Of What Restocked At Foot Locker’s New 34th Store by John Kim

667354

Kanye West Has The Yeezy Boost 350 V2 In “Bred” by Sneaker News

667321

The 20 Best Restocks At Foot Locker’s New 34th St. Store by Sneaker News

667386

Kanye West Unveils Brand New White/Black Yeezy Boost 350 v2 Colorway by Patrick Johnson

Top Categories

  • Select Category

Archives

Sneaker Archive

MENU