Kanye West in Nike Air Yeezy 2 @ 2011 Victoria Secret Fashion Show NYC

November 10th, 2011 by | 53 comments


kanye west air yeezy 2 2011 victorias secret 1 Kanye West in Nike Air Yeezy 2 @ 2011 Victoria Secret Fashion Show NYC

Where are you Yeezy?  That’s a rhetorical question, of course, since we already saw Mr. West and S. Carter on stage for back-to-backs at Madison Square Garden for the epic Watch the Throne tour.  Kanye West couldn’t get enough of New York performances and was again seen in the Nike Air Yeezy 2 and black leather pants he’s become so fond of wearing lately, this time on stage at the Victoria’s Secret Fashion Show.  This trio of Big Apple concerts proves Kanye has easy access to extra pairs of those black pants; will we ever be able to get our hands on the shoes?  Click through to see Kanye in the black/pink Air Yeezy 2 and let us know how they stack up against Jay-Z’s classic black Timberlands.

kanye west air yeezy 2 2011 victorias secret 2 Kanye West in Nike Air Yeezy 2 @ 2011 Victoria Secret Fashion Show NYC

kanye west air yeezy 2 2011 victorias secret 3 Kanye West in Nike Air Yeezy 2 @ 2011 Victoria Secret Fashion Show NYC

kanye west air yeezy 2 2011 victorias secret 4 Kanye West in Nike Air Yeezy 2 @ 2011 Victoria Secret Fashion Show NYC

kanye west air yeezy 2 2011 victorias secret 5 Kanye West in Nike Air Yeezy 2 @ 2011 Victoria Secret Fashion Show NYC

kanye west air yeezy 2 2011 victorias secret 6 Kanye West in Nike Air Yeezy 2 @ 2011 Victoria Secret Fashion Show NYC

kanye west victorias secret 03 570x405 Kanye West in Nike Air Yeezy 2 @ 2011 Victoria Secret Fashion Show NYC

kanye west victorias secret 02 Kanye West in Nike Air Yeezy 2 @ 2011 Victoria Secret Fashion Show NYC

kanye west victorias secret 01 Kanye West in Nike Air Yeezy 2 @ 2011 Victoria Secret Fashion Show NYC

Filed under: Air Yeezy, Upcoming Sneakers // Tags: , ,





53 comments
No homo
No homo

Really..no one is gonna mention the beautiful women in the pictures?! YA'll some real homos I cant even look at the shoes because that as$ is just toooooooooo fine!

ima757boy
ima757boy

...KANYE WEST,you are the BAMA of the WEEK,WEEK,WEEK,WEEK.

marc
marc

I don't care what kind of sneakers Kanye wears, he dresses like a homo!

Shawn Chris
Shawn Chris

Uh, how did ya'll even notice kanye's pants with Adriana Lima on stage? Get your priorities straight.

Dj!<ICKS
Dj!<ICKS

Fu k Air Yeezys Id rather stay swagged out in My js. Ya dig ^agreed

nizzy
nizzy

meh, waxed denim is fine, looks appropriate with the faux (?) gator sides of the Yeezy 2s. That H&M jacket goes hard. Kinda dope that I've got one and seeing it being rocked at fashion week. I'd rather rock it with some black 511s and Altitudes. But Kanye's got his style. The 2s are FIRE (imo). Getting to be that reality of them probably dropping around the same time as the 1s did.

swaggggggg
swaggggggg

why the fuck yal fags hating on Kanye pants gtfo its his swag nigga calm dont, dont everyone have their own swag and how they rock shit damn yal sound like idiots.. if i had money like kayne id buy those pants too.. there swag

deadstockdon
deadstockdon

pants are good if this was early 90's jeans where fitted and no one complain. now people act like wearing your true size pants is a crime freakin lame as society.

A-Boog
A-Boog

He cool but the pants got to go! the slim look is cool but cotdammnn give em some air

faker
faker

yeezy 2 and i say yes

double R
double R

timbs i thought i thought master mason jay was off that?

donadamsky
donadamsky

dat ass in the 2nd to last pic, i approve ;)

datnikkavu
datnikkavu

those leather pants!! haha... kanye is nutts... the shoe is nice.

IMO
IMO

"YOUR JEANS TOO TIGHT, YOUR COLORS TOO BRIGHT", LOL AND HES RIGHT THERE WITH HIM.

Hector
Hector

I want that watch the throne tee Jay's rockin

deuceizloose
deuceizloose

Whys is is it so hard to take a close up pic of these fruit loop colors kicks can?????????

Jerronimo
Jerronimo

lol that fit is just....gay.. YEEZY! Props to Jay for never switching up his style.

TubeSteak N***a
TubeSteak N***a

You can see his knee caps through those tight ass pants

icysolez23
icysolez23

first it was the 6's, now its these leather pants... The shoe looks nice IMO just not as good as the first Air Yeezy. But i hope they release the Black/white pair that we first saw back in April when he was in London

YourAirness
YourAirness

Me and him couldn't roll together if he was wearing those pants... "How we gon hollar at girls when you got on tighter clothes than them??"

bobman
bobman

those pants are way too tight..

DOUGIE MILLZ
DOUGIE MILLZ

Kanye.....the pants are a "DISGRACE" to the hip hop nation!!!!!! SICK!!!!!!

Bibz
Bibz

That sh*t Cray

Antoine
Antoine

"What’s that jacket, Margiela?" Lol..

Anon
Anon

attention grabbing ass

Rick "rosay" Ross
Rick "rosay" Ross

The gay fish and his camel have struct again. No i Rick "rosay" Ross have no problem with kanye, he's my nigga. Jay-z on other hand.....fuck it bruh. But i got my own line of sweat pants coming real soon

jeebus
jeebus

Whats the deal with those flaming, tight ass leather pants? He loves those shits.

thee sauce GOD
thee sauce GOD

dat boy got stretch pants... *charlie murphy voice*

MC Gusto
MC Gusto

Uh, that's not his true size or fittid. Them shits are gay. Look at old Run DMC pics. Those are fitted jeans.

Omar
Omar

Forget about what Jay or Ye wearing. How about focusing on your damn health "rosay" before you fuck around and have a seizure or a heart attack or something.

Lester
Lester

rick rosay ross suck a lot of cocks

nickyD253
nickyD253

man, your a clown and not even funny. not trying to get in some "blogg beef" but you're just wasting time and space round here.

adam
adam

how come he's rich as hell and he only owns 1 pair of pants?!?!?!

ToneyCosmos
ToneyCosmos

This nigga kanye is killing me with these waxed jeans he keeps wearing.

Fucking Asshole
Fucking Asshole

I think Kanye is wearing them so often because he wants to be known for them... So now when people talk about leather pants as a fashion trend they'll say "Like those leather pants that Kanye wears". It kinda pisses me off just a little. I remember Usher wore those pants long before Kanye and the same thing with the infrared 6's... Everything that Kanye wears is now his FOREVER, if anybody else tries to wear the same thing they're gonna be called HYPEBEASTS. FUCK THE DISAGREE'ERS!

Antoine
Antoine

I was being sarcastic, you obviously didn't get it. My comment was part of a lyric from Kanyes verse on the song "N*ggas in Pairs" from Watch The Thrown album that him and Jay-Z dropped not to long ago lol... Are you with me now lol?

Fucking Douchebag
Fucking Douchebag

Kanye has several. I am a member of the Kanye West Dick Riders Club (KWDRC) and i've seen several photos of Kanye wearing those magnificent pants. This pair in the pictures above are a bit slimmer than all of his previous pairs. If you pay close attention, every pair of "leather pants" that Kanye has worn all have different fits. Some are tight, some are loose. I've gathered all my data and I believe that Kanye has approximately 18 pairs of "Leather pants". Just so everybody knows, some pairs aren't leather, they're actually denim coated with wax to make them look glossy and wet...

MustCop
MustCop

Damn havent seen any rapper in Timbs in a MINUTE ........but yeezies still go HAM

MONEY MALABO da BOSS
MONEY MALABO da BOSS

Oh c'mon u just anotha stupid fake ass stupid nerd behind a computer tryna be funny, well fuck u n' get a life!!

Rick "rosay" Ross
Rick "rosay" Ross

like i say camel, when your rich like me rozay turns into rosay and water tunrns into wine, so when you get a couple mill. in your bank account come fuck with me...keep it 100

nickyD253
nickyD253

By the way, not that huge of a Rick Ross fan but isn't it "Rozay" with a Z??? and yes I look just like Jay, weird ass face and all...

Yep I Said It
Yep I Said It

like i told your punk ass before eat a dick man

Fucking Douchebag
Fucking Douchebag

...Kinda like Kanyes dick after ass fucking me in jail.... mmmmmmmmm, Yeezy taught me well.

Back to Top ↑


  • Top Categories

    • Just Released
    • Nike Air Max
    • Nike Air Force 1s
    • Nike SB
    • Dunk
    • Air Jordans
    • Basketball
    • LeBron
    • Adidas
    • Running
    • Collaboration
    • Nike Retro
    • Upcoming Sneakers
    • Skate
    • eBay
    • Lifestyle Sneakers
  • Featured Content


  • Archives

  • SN Weekly Email Newsletter






  • Ads

    Jordans Daily
    ebay
    nitrolicious
    Sneaker News Advertise

>>>>>>>>