Air Jordan VI ‘Sport Blue’ Sneaker Cake

January 31st, 2012 by | 14 comments


air jordan vi sport blue cake 6 Air Jordan VI Sport Blue Sneaker Cake

Does the debate of ‘September’ vs. ‘Sport’ still exist? The true color designation of the original colorway of the Air Jordan VI ┬áhas always stirred up some level of discussion on Sneaker News and other sneaker forums, but the real question is: Why hasn’t it retroed yet? In this latest dose of Spt Blue Air Jordan VI, the color looks neither ‘Sport’ nor ‘September’, but more so ‘delicious. Here’s a look at a sneaker cake designed after the Air Jordan VI ‘Sport Blue’; this cake was custom-made by a baker for NT member Ereezy (actually not a cake, the shoe is made up of rice-crispies squares), and the creator had the right mind to make it ‘pre-yellowed’. We’ve got extra angles for you to look at below, so take a peek and let us know what you think.

air jordan vi sport blue cake 5 Air Jordan VI Sport Blue Sneaker Cake

air jordan vi sport blue cake 2 Air Jordan VI Sport Blue Sneaker Cake

air jordan vi sport blue cake 1 Air Jordan VI Sport Blue Sneaker Cake

air jordan vi sport blue cake 4 Air Jordan VI Sport Blue Sneaker Cake

air jordan vi sport blue cake 3 Air Jordan VI Sport Blue Sneaker Cake

Filed under: Air Jordans, Customs // Tags:





14 comments
mtarver88
mtarver88

the hand writing is nice i think more effort couldve been put into the shoe

_idgaf22
_idgaf22

I'm liking the yellow sole but man I'd love to see one of these cakes come out looking like the actual shoe. Right shape & all. Prob cost $ but it'd be too dope. Send it to those cake boss people or something. Still cool to see September Blues being made into a cake since nobody really knows about em.

Big-Ben623
Big-Ben623

all the way down to the yellow sole, haha

F WANNABES
F WANNABES

hmm...real shity build up on it...looks like it's falling away love the idea love the shoe they picked thought been waiting for them to retro! FUNNY THING ONCE HERE I GO AGAIN WITH THIS WANNA BE SNEAKERHEAD AND INTERNET HYPE SHIT YES I KNOW I JUST CANT LET IT GO! lol but when this 1st came out i remember these just straight up sitting on the damn shevles! for weeks! and thats when jordan was out playing!! but that was cause only real ass sneakerheads and true mike lovers would cop. like i said before the damn sneaker sites and the damn lame ass rappers started trying to rock jordans this was low key it was bueatyful to be a sneakerhead now cause of the internet and rappers EVERYONE THINKS THEIR SNEAKERHEADS AND JORDAN LOVERS ALL OF A SUDDEN! OUT OF NO WHERE ONE DAY I WAS STANDING IN LINE WITH MY TRUE SNEAKERHEADS AND THEN THE NEXT LINE UP ALL OF A SUDDEN LITTLE 16-19YEAR OLD KIDS WERE IN LINE??? AND PEOPLE WHO HAVE NO IDEA WHO AND WHAT JORDAN AS DONE I WAS LIKE WTFFF WANNABE ASS SNEAKERHEADS MAN....I KEEP BRINGING THIS UP CAUSE ITS BORTHERING ME AND JUST LETTING MY TRUE HEADS KNOW...BUT WISH THE GAME WOULD GO BACK HOPEFULLY THE HYPE DIES SOON AND EVERYTHING IS BACK TO NORMAL...

Dribblezthagod
Dribblezthagod

I celebrates my birthday with a retro 10 cake recently in honor of the retro 10's. Come to my YouTube page to see what the fuck I'm talkin about.

Big Kuntry
Big Kuntry

Bruh what I got to do to get this?

TCL
TCL

I would love to give my boyfriend this cake

@Lep_Goodbreadd
@Lep_Goodbreadd

this cake looks better than these releases. that yellowing sole >

ROLL UP
ROLL UP

Dude...NOBODY CARES HOW YOU FEEL. If you can afford the sneakers that are released, then people will buy them. You complaining about people who are not "true sneakerheads" does not define you as being one. It only shows that youre upset that others can afford the same shoes you purchase. So stop with the venting, love life, love sneakers and if you see someone with less knowledge as you when it comes to sneakers, dont belittle them, give em your knowledge so they too can pass it on to others.

Dribblezthagod
Dribblezthagod

finish rolling up homie and dont say shit to me bruh

ROLL UP
ROLL UP

Stop being so butt hurt fam. You cant be hard and sensitive at the same time.

Back to Top ↑


  • Top Categories

    • Just Released
    • Nike Air Max
    • Nike Air Force 1s
    • Nike SB
    • Dunk
    • Air Jordans
    • Basketball
    • LeBron
    • Adidas
    • Running
    • Collaboration
    • Nike Retro
    • Upcoming Sneakers
    • Skate
    • eBay
    • Lifestyle Sneakers
  • Featured Content


  • Archives

  • SN Weekly Email Newsletter






  • Ads

    Jordans Daily
    ebay
    nitrolicious
    Sneaker News Advertise

>>>>>>>>