• Home
  • Featured
  • Select
  • jordan release dates
  • sneaker release dates
  • categories
    • LeBron 12
    • Air Jordan XX9
    • kd 7
    • Roshe Run
    • Jordans
    • Kobe 9
    • Adidas
    • Just Released
    • Upcoming
  • air jordan history
  • nike sb archive

Collections: Jon Hundreds

April 3, 2013 BY / 45

0.00 / 5 (NO VOTES YET)
RATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOERATE THIS SHOE
Loading...Loading...

jon hundreds sneaker collection Collections: Jon Hundreds

There comes a point where one’s sneaker collection begins to take up an unwieldy amount of space. Once you get up to a couple hundred, close space is definitely out of the question, and whole rooms become occupied with footwear relics of years past. Coming in with one of the most Hoarders-scale collections we’ve seen in a while is Jon Hundreds, associate of West Coast streetwear powerhouse The Hundreds and an alumni of the old WDYWT section here on Sneaker News. If you spent any time on that sub-section of our site then you know what Jon’s working with. There are Air Jordans, Air Maxes, Dunks, Foamposites, most of which are worn to some extent-reflecting the man’s passion for actually lacing up his favorite footwear instead of just staring at it. Continue reading for a peek at the massive collection of Jon Hundreds and go ahead and act like you’re not impressed down in the comments section.


sneaker collections jon hundreds 32 Collections: Jon Hundreds

sneaker collections jon hundreds 06 Collections: Jon Hundreds

sneaker collections jon hundreds 29 Collections: Jon Hundreds

sneaker collections jon hundreds 30 Collections: Jon Hundreds

sneaker collections jon hundreds 22 Collections: Jon Hundreds

sneaker collections jon hundreds 19 Collections: Jon Hundreds

Filed under: Air Jordans Air Max 1 Air Yeezy Collections Dunk Featured Foamposite Kobe Nike Air Max

Tags:

Previous Page12345
45 comments
Noble115
Noble115

this man has 5 pairs of the same shoe? same colorway too!

MrNolimit23
MrNolimit23

Yall niggas can hate all you want, this is a fucken nasty ass collection and you can't deny it.

Dixon Syder
Dixon Syder

I feel ur pain on the cement iv's Jon. Didn't see any Camo Adidas/Bapes though...

Big Dix

metaleggman
metaleggman

Looking at his collection, it looks like he just buys about every LE sneaker that comes out, along with a number of the GR ones.  Guy looks to have about every shoe he could get his hands on without resorting to payless.

metaleggman
metaleggman

Lmao, I wonder how many pairs of the the hundreds sneakers he owns.  My guess: zero.

AndrewVersace
AndrewVersace

Yo if you trying to sell some im a size 11 let me know


kicks67
kicks67

At this guys point its not a matter of wearing his kicks its more remembering what to wear and where it is. IMO this is excessive because theirs gonna be alot of neglect because there too much. Great collection though

DrSwoosh
DrSwoosh

Kids, there's a thin line between collecting and hoarding...

212TP
212TP

I can see why people are saying he's more of a collector and doesn't wear the kicks as much as he should... but you can see that hes worn them at least once!

Obviously we all dream of having this many shoes.... all kept with the boxes, but man i am already scared to take care of all my kicks since I can't keep track of my collection! lol

I'm about the same size as this guy.... JUST IN CASE YOU'RE SEEING THIS COMMENT JON, LET ME KNOW IF YOU WANT TO SELL A COUPLE PAIRS YOU'VE WORN !!! haha

newsouth912
newsouth912

It takes me awhile to figure out what shoe I'm going to wear in the morning and I only have about 60 pr. This guy has a serious problem on his hands lol

TimBeumers
TimBeumers

J.O.S.E I love how people just assume shit and draw conclusions. You can never know untill you reach the level. But haters gone hate 4 life. 

CoadyK
CoadyK

Guy has all that and wearing sandals. Collecting like that ruins the hunt. Just ask the guy who owns shoezeum trying to get rid of everything he owns cause hes got it all. You just end up buying things for the hype and forget what shoes you ACTUALLY like.

mr_ball210
mr_ball210

That last photo is the key. I have a few pairs of DS but when you get to this level, all of them are going to crack and rot. What's the point of that? Get a call in to Sole Swap stat!

Sole_2_Sole
Sole_2_Sole

i totally respect dudes massive collection. its OBVIOUS this guy is mainly a collector as you can tell most of the shoes in the pics appear to have never been worn. what i dont respect is... why have this many pair of shoes only for them to parish. only for bragging rights?? its a shame someone holding this much heat only to be neglected and unused. WASTE. no hatin real talk people. wear your shoes!!

donadamsky
donadamsky

*sees those white cement 4's* *sheds a tear*

DefineReal.
DefineReal.

His house looks like a fucking flight club. damn thats alot of sneakers.

J crack
J crack

Damn my dude pimpin ain't easy

GarretJacobs
GarretJacobs

how the fuck do you decide which pair to wear?

"C.E.O."
"C.E.O."

"CRACKHOUSE" hahahaha.... Definition of a "sneakerhead" imo. 

kutsum
kutsum

I wonder where he found those silver racks. I need some of those in my house. Awesome collection though.

MareElhadji
MareElhadji

This guy has his own sneaker shop in his store basically. Fuck a FlightClub

JackSpain
JackSpain

Can I cop a pair of the supreme dunks yo??? IJS

Brando23
Brando23

Definitely a huge collection. I think it's kind of funny all of these rich and famous people are suddenly showing off their collections. Not hatin just sayin

metaleggman
metaleggman

@DrSwoosh For real, the cover pic looks more like an episode of hoarders than someone's shoe collection.

pdinero
pdinero

@CoadyK he wears his kicks look up on the wdywt archives he would post all the time

420King
420King

@CoadyK   Maybe he is rocking sandals ...... because he is walking the dog and doesnt want to get grass stains who knows who cares.   Stop hating and get up off your ass fam.   Hype is for lames and losers my man, winners just win no hype just winning, however they win respect it and respect the game which is life.




Like Flex says "Who you mad at?      Me or Yourself ?!?!?!?!?!!!!!

donadamsky
donadamsky

@GarretJacobs feel like it would be whats easier to get to lol. dude's w/ enormous collections like this have to forget they have some stuff haha

metaleggman
metaleggman

@420King @CoadyK He's got 5 or more pairs of the new supreme dunks.  That's straight up hype.  With all the shoes he has, you only need one pair of something to keep them crispy.

Enrik
Enrik

@GarretJacobs lol. or know where the fuck he place some kicks *Jon: where the fuck are my 3s?*



Top Categories

  • Just Released
  • Nike Air Max
  • Nike Air Force 1s
  • Nike SB
  • Dunk
  • Air Jordans
  • Basketball
  • LeBron
  • Adidas
  • Running
  • Collaboration
  • Nike Retro
  • Upcoming Sneakers
  • Skate
  • eBay
  • Lifestyle Sneakers

Archives

Sneaker News Newsletter